Microgaming ir nogājusi garu ceļu no tās sākuma, galvenokārt pazīstama ar savu tiešsaistes spēļu automāti. Uzņēmums ir konsekventi virzījis ierobežojumus, lai uzlabotu spēlētāju vispārējo pieredzi. Microgaming pirmie video sloti, tostarp "Fantastic 7s", bija diezgan vienkāršas lietas ar nelielu izmaksu līniju un funkciju skaitu.
Tomēr, laikam ejot un pilnveidojoties tehnoloģijām, vide mainījās, un Microgaming spēļu automāti kļuva sarežģītāki un vizuāli pievilcīgāki.
Kad 2004. gadā Microgaming tiešsaistē izlaida "Thunderstruck", tas bija viens no pirmajiem video spēļu automātiem, kas ietvēra piecus ruļļus. Šī tiešsaistes spēļu automātu spēle paaugstināja līmeni ar tās izcilajiem vizuālajiem materiāliem, aizraujošajām papildu funkcijām un dāsni bezmaksas griezieni. Funkcija "243 veidi, kā uzvarēt", kas ieviesta tādās spēlēs kā "Burning Desire", ir vēl viens moderna dizaina piemērs. Ir pierādīts, ka tas palielina spēlētāju iesaistīšanos, dodot viņiem vairāk iespēju uzvarēt.
2004. gadā, izdodot "Tomb Raider", korporācija spēra vēl vienu milzu soli uz priekšu, ieviešot šo neparasto spēļu automātu. Šajā laikā sāka parādīties zīmola spēļu automāti, piemēram, Game of Thrones un Jurassic Park, nodrošinot spēlētājiem interaktīvu pieredzi, pamatojoties uz populārām franšīzēm.