888 Sets Up Made-to-Play Campaign in the UK Market

Ziņas

2022-04-22

888 Holdings ir labi pazīstams tiešsaistes azartspēļu un derību uzņēmums. Tas tika dibināts 1997. gadā un ātri kļuva par dominējošo galveno spēlētāju globālajā tiešsaistes spēļu biznesā. 888.com lietussargs ar lepnumu nodrošina spēlētājiem daudzveidīgu tiešsaistes spēļu zīmolu izvēli. Katrai no tām ir savs atšķirīgais, saistošais unaizraujošs spēļu komplekts, izredzes, balvas un daudz ko citu.

888 Sets Up Made-to-Play Campaign in the UK Market

Bukmeikers ir nepārspējams līderis ar vairāk nekā divu gadu desmitu pieredzi spēļu industrijā. Neskatoties uz to, organizācija turpina mēģināt vēlreiz apliecināt savu lietotāju uzticību. Kopš tā laika uzņēmums ir uzsācis savu jaunāko 888 Made-to-Play kampaņu. Uzsākšanas ziņas nāca pēc tam, kad uzņēmums paziņoja par ieņēmumu pieaugumu 2021. finanšu gadā.

888 uzsāk jaunu kampaņu

Galvenā derību kompānija nepārtraukti meklē jaunus veidus, kā uzlabot spēļu pieredzi saviem klientiem. Viņi pastāvīgi pielāgo, veido un pielieto jaunas tehnoloģijas, unikālus spēļu risinājumus un uzlabo efektivitāti. Rezultātā 888 mēģina apvienot savus dažādos zīmolus vienā, saskaņotā tēmā. 

Šie zīmoli ietver 888 kazino, 888 poker un 888sport, kas ir daļa no jaunās Made-to-Play kampaņas. Papildus tam uzņēmums uzskata, ka jaunā kampaņa ir paredzēta, lai apvienotu uzņēmumus un cilvēkus kopīgam mērķim.

Jaunā kampaņa sāksies plkst Apvienotā Karaliste. Korporācija izmantos vairākus digitālos kanālus, tostarp sociālos medijus un televīziju, lai sasniegtu savu mērķauditoriju. Tas izmantos tos, lai palaistu reklāmas, kas visā reģionā darbosies vairākas nedēļas. 

Saskaņā ar uzņēmuma stratēģiskā mārketinga viceprezidenta Sivana Fina teikto, Made-to-Play galvenā zīmola plāna atklāšana ir nozīmīgs uzņēmuma solis uz priekšu. Viņa uzskata, ka, apvienojot visus spēcīgos zīmolus, ko viņi ir izveidojuši gadu gaitā, viņi varēs izteikt konsekventu stāstījumu, kas izskaidro, kas tos atšķir no konkurentiem. Viņa atzīmē, ka tas ir iemesls, kāpēc viņu klientiem patīk ar viņiem sazināties.

888 plāno iestāties jaunās jurisdikcijās

888 plāno uzsākt savu radošo kampaņu arī citos tirgos, ne tikai Apvienotajā Karalistē. Paturot to prātā, Made-to-Play vēl nav jāpaziņo, kad tas paplašināsies citās nozīmīgās jomās. Nav pārsteigums, ka 888 ir uzsācis jaunu galvenā zīmola stratēģiju.

Gada sākumā, kad uzņēmums publicēja savus visa gada finanšu rezultātus 2021. gadam, tas deva mājienus par saviem plāniem izveidot spēli. Saskaņā ar uzņēmuma izpilddirektora Itai Panzera teikto, 888 zīmoli tika atkārtoti ieviesti saskaņā ar galveno stratēģiju ar nosaukumu "Izgatavots spēlei". Viņš teica, ka jaunais galvenais zīmols tiks veidots uz tā paša nosaukuma godalgotās pokera kampaņas stabiliem pamatiem.

Turklāt Gibraltārā bāzētās azartspēļu grupas ienākumi 2021. gadā pieauga līdz 980,1 miljonam ASV dolāru. Tas ir par 15% vairāk nekā 2020. gadā. Neskaitot šo paplašināšanos, 888 ir paziņojusi, ka tā debitēs daudzos tirgos vēlāk šajā gadā. . Uzņēmums paziņoja, ka drīzumā plāno sasniegt Ontario, Kanādu. Tā arī domā par savas klātbūtnes palielināšanu vairākos ASV štatos. Tomēr tai ir vēl viena pievilcīga alternatīva, lai atgrieztos Nīderlandē.

Jaunākās ziņas

AI, VR, AR un Covid19 rada apvērsumu tiešsaistes azartspēļu nozarē
2022-05-17

AI, VR, AR un Covid19 rada apvērsumu tiešsaistes azartspēļu nozarē

Ziņas