Apvienotās Karalistes BGC atzinīgi vērtē nesenos valdības reklāmas pasākumus


Derību un spēļu padome (BGC) ir apstiprinājusi nesen izsludinātos Apvienotās Karalistes valdības reklāmas noteikumus. Jauno pasākumu mērķis ir samazināt nelegālās interneta reklāmas un pasargāt nepilngadīgos no iespējamā kaitējuma.
Sers Džons Vitingdeils, Kultūras, mediju un sporta departamenta (DCMS) ministrs, par jaunajiem noteikumiem paziņoja 2023. gada 25. jūlijā. Jaunie noteikumi liek visiem sociālo mediju tīkliem un tīmekļa vietnēm veikt stingrākus pasākumus, lai atturētu bērnus no “kaitīgu” reklāmu, tostarp azartspēļu, skatīšanās.
Pirms nedēļām BGC mudināja visas lielākās sociālo mediju struktūras apvienoties un izstrādāt labākus drošības standartus, lai aizsargātu neaizsargātos un nodrošinātu, ka nepilngadīgie netiek pakļauti pieaugušo aizsardzībā.
Gada sākumā BGC izpilddirektors Maikls Dugers nosūtīja vēstuli DCMS, lūdzot valdību mudināt sociālo mediju platformas rīkoties ātrāk. Digitālās, kultūras, plašsaziņas līdzekļu un sporta departamenta (DCMS) ministrs Stjuarts Endrjū sacīja, ka sasauks sanāksmi, lai paātrinātu izmaiņas.
BGC saka, ka lielākā daļa tās biedru ir pielikuši saskaņotus centienus, lai nodrošinātu, ka tikai tie, kas ir apstiprināti azartspēlēm, var skatīt viņu tiešsaistes reklāmas par regulējamām spēlēm sporta derības produkti un kazino spēles. Ja vien platforma nevar apstiprināt mērķauditorijas atlases precizitāti vismaz 18 gadus, visām reklāmām sociālajos medijos ir jāattiecas uz personām vecumā no 25 gadiem.
Jaunā BGC rīcības kodeksa ieviešana neļauj futbola klubiem reklamēt derību koeficientus un regulētas azartspēļu vietnes savās sociālo mediju platformās. Saskaņā ar BGC, šīs platformas ir populāras jauniešu vidū.
BGC biedri in Apvienotā Karaliste ir arī veicinājuši sabiedrības izpratni par azartspēļu reklāmu saņemšanu sociālajos medijos.
Derību un spēļu padomes izpilddirektors Maikls Dugers ir apstiprinājis jaunos pasākumus. Viņš teica:
"Mēs ļoti atzinīgi vērtējam šos jaunos pasākumus, ko izvirzījis deputāts sers Džons Vittingdeils un kas darīs vairāk, lai aizsargātu bērnus un jauniešus no vecuma ierobežotu reklāmu redzēšanas. Tas atbilst mūsu aicinājumiem valdībai darīt vairāk šajā jomā, jo mēs apzinājāmies, ka ir vajadzīgas pārmaiņas. . BGC dalībnieki jau ir spēruši lielus soļus, lai nodrošinātu, ka mūsu dalībnieku reklāmas sasniedz tikai īsto mērķauditoriju. Šie jaunie valdības norādījumi nodrošinās, ka platformām ir jādara tas pats. Mūsu biedri cer, ka turpināsim sasniegt augstākus standartus, vienlaikus ieguldot darbavietās un uzņēmumos Apvienotajā Karalistē."
Saistītās ziņas
