Nesen tika izdota Apvienotās Karalistes azartspēļu baltā grāmata, kurā uzsvērta tālejoša rīcība tiešsaistes spēļu automātu un kazino bonusi un akcijas. Taču šis dokuments ir nonācis Lordu palātas vai Augstākās palātas uzraudzībā Apvienotā Karaliste, jo nav sniegta skaidra norāde daudzos punktos, atstājot vietu turpmākām konsultācijām.
Lordam Pārkinsonam no Vitlijabejas, Kultūras, mediju un sporta departamenta valsts sekretāra vietniekam, tika uzdots jautājums par Baltās grāmatas noteikumiem, kas tika apmierināti, lai gan atlikšana tika nosodīta.
Lords Grade of Yarmouth pauda savu piekrišanu laikraksta virzienam, taču bija piesardzīgs par papildu konsultāciju laiku. Viņš brīnījās, kāpēc valdībai vajadzīgs vairāk laika, īpaši pēc 60 000 atbilžu savākšanas.
Viņš komentēja:
"Tas man atgādina lielisko kinoindustrijas teicienu "pasteidzies un pagaidi", kad nokļūstat filmēšanas vietā un visi stāv, gatavi, bet nekas nenotiek. Mēs esam gatavi to darīt."
Taču Pārkinsons ātri atbildēja, ka administrācijai ir pienākums ievērot procesuālās normas, veicot papildu konsultācijas. Viņš arī norādīja, ka dokuments ir devis "skaidru stratēģisku virzienu".
Viņš piebilda, ka pastāv atšķirība starp sarunām, kuru rezultātā tika sagatavota baltā grāmata, kurā galvenā uzmanība tika pievērsta tam, vai kaut kas būtu jādara vai nē, un pašreizējās konsultācijas koncentrējās uz īstenošanas metodi. Turklāt viņš norādīja, ka sarunas palīdzēs novērst juridiskus strīdus, kas varētu izraisīt turpmāku kavēšanos un vilšanos.
Reklāmas autors regulētiem azartspēļu operatoriem valstī ir strīdīgs temats, jo tas var negatīvi ietekmēt neaizsargātos cilvēkus. Lords Fosters, liberāldemokrātu grupas Peers for azartspēļu reformas priekšsēdētājs, izvirzīja jautājumu par nepietiekamiem noteikumiem par azartspēļu reklāmu. Viņš apgalvoja, ka pierādījumi liecina, ka reklāma mudina cilvēkus spēlēt azartspēles, liekot esošajiem spēlētājiem veikt lielākas likmes un tos, kuri ir pārtraukuši spēlēt azartspēles, atsākt savu ieradumu.
Lords Fosters komentēja:
"Kāpēc nozarei būtu jātērē 1,5 miljardi sterliņu mārciņu gadā mārketingam, ja tas nepalielina savu peļņu? Citas valstis veic pasākumus, lai aizliegtu vai ierobežotu azartspēļu reklāmu. Lielākā daļa Lielbritānijas sabiedrības vēlas, lai mēs darītu to pašu. Kāpēc netiek piedāvāts šajā valstī?"
Tomēr Parkinsons apgalvoja, ka Baltajā grāmatā tika ieteikts rīkoties, jo īpaši attiecībā uz sporta reklāmu. Viņš teica, ka sporta sabiedrība vienojas, lai izveidotu un piemērotu standarta pieeju azartspēļu sponsorēšanai.